torstai 10. lokakuuta 2013

kerran kuussa

Moikkulikoikkuli
Mulla on ollu niin paljon tekemistä ja sen uuen puhelimen takia en oo paljoo koneella ollu.
Lisäks koneen kanssa on ollu jonkisortin ongelmia nii ei oo senkää takia jaksanu konella käydä ja kun puhelimella saa hoidettua oikeestaa kaiken mitä koneella yleensä teen (eli facebook.. :D) nii mitäpä suotta konetta aukasemaan.

Siinäpä vähän syytä tällä kertaa hitaaseen kirjotustahtiini..
Okei, mä kirjottasin tänne varmaa aika harvoin kuitenki mutta juu.
Lukiossa oon ollu vähä vaihtelevin mielialoin, välillä kiinnostaa, välillä ei.
Ekan jakson kursseista ku pääsin heittämällä läpi, nii kyllä se innostus vähä nousi kun tajus että ehkä tää semisti alkais sujua.
Toista lukiovuotta ootellessa, jos vaikka pääsis muuttamaan omaan kämppään kaverin kanssa :3

Mä en oo käyny ratsastamassa varmaa vuoteen ja mua harmittaa se aika paljon :c 
näin btw :D

Ja kävin tosiaan Cheekin jäähalli keikalla 22.9 :33  SE OLI IHAN PARASTA!
Lähettiin Manin kaa Helsinkiin, Manin siskon luo perjantaina.
Lauantaina shoppailtiin ja sunnuntaina oli se keikka. 
Maanantaina käytii vielä uuestaa kaupungilla ja lähettiin sitte kotio päin.
Se oli ihan sanoin kuvailematonta.
Kaikki kuvat on Manilla vielä ja mullon kyllä videoita, mut pitäs osata muuttaa videoitten tiedostomuotoa tai jotain että ne täällä näkyis. 
Tai ainaki joskus mulla oli tää tiedostomuoto-ongelma.
Nyt ei oo vielä oikeestaa kerinny kokeilemaankaa että toimisko se :D

Hoho
Syksy on vähän masentavaa aikaa, toisaalta tosi nättiä on.
Keltasen ja punasen sävyisiä puita jokapuolella :3
Mutta 
(aina, tai ainaki yleensä kaikissa kivoissa asioissa on tää "mutta" mikä on aika tympeetä :D)
Kuraa jokapuolella.
Taivas on harmaa ja sataa vettä
Tuulee kylmästi.
Pitää rueta laittamaan enempi vaatetta ja kantamaan nenäliinoja mukana.
Ja okei, onha tänä syksynä paistanu paljon aurinkokin ja kesä jatku aika pitkälle, mutta sitä loskaa ootellessa <3
Kyllähän tähän tottuu, mutta hieman haikee olo kun toisaalta tykkään niin kovasti kesästä.
Tykkään kuitenki talvestakin, sitten ku on paljon lunta.
Enkä erityisemmin tykkää mun talvitakista :D seki muuttaa asennetta koko talveen ja syksyyn..?
Oon siis ruennu jo käyttämään toppatakkia. 
Sairastun niin helposti nuhaan..

Kuluneen kuukauden aikana oon jälleen tutustunut uusiin ihaniin ihmisiin ja suhteet vanhoihin ystäviin, joitten kanssa välit syystä tai toisesta on viilentyny, nii on taas lähdössä uuteen nousuun !

Niin ja tosiaan.. Meidän rakas kissa, Hugo, jäi auton alle :cc
Enää siihen ei ainakaan satu ja ehkä se on kaikinpuolin paremmassa paikassa, vaikka parasta se sai meilläkin..

Rip Hugo kulta <3


Helsingissä päädyttiin Huvilakadulle, eli "Pihlajakadulle" :D

Innostuin piirtämään, joo renkaat ottanu vissii vähä osumaa ku ovat noin kierossa.. :D

Ostin tämmösen :D TÄÄ ON IHANA! piripintaa ku laittaa nii 7dl mahtuu :3 Halpa-Hallista, vai mikä se onkaa.


 Niin, mulla on välillä semmosia aikakausia, että haluan kaikkea uutta.
Järjestän puhelimen alkunäyttöäki sillon tällön uusiks, ku kyllästyn vanhaan :D
Samaten järjestän huoneessani asioita. Yleensä jos siivoan, nii järjestän jtn uudelleen.
Tällä viikolla nykäsin julisteet seiniltä alas.
Jos keksisin jotain uutta järjestelyä.. :D
Ja nyt laitettiin mun parvisänky myyntiin.
Ilmeisesti Facebook ryhmään Kirpputori Pihtipudas

Sama uutuudeen hulluus pätee myös musiikkiin.
Nyt oon alkanu tutustua Slipknotiin!
Niinkuin sanotaan, vaihtelu todellakin virkistää!

Ja kerkesin jo unohtaa, miten tän tekstin otsikko liittyi mihinkään.
Tää oli tämmönen vähänkaikkea-pläjäys.
Hejdå!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti