torstai 15. elokuuta 2013

LUKIOOOOOO

HHUUUUUH

Mä pelkäsin että lukio on ihan kamalaa.
Ja parina päivänä se tuntuki sille.
Koulu alko siis 8. päivä.
Mua masenti se että mullei ollu kirjoja eikä kunnon välineitä; ei kansiota tai vihkoja tai mtn.
Olin oikeestaan parin paperin, penaalin ja repun kanssa liikenteessä.
 Eka päivä tuotti siinäki mielessä hankaluuksia, että mun ryhmänohjaaja tai luokanvalvoja tai mikä se nyt onkaa, on tyyppi josta en suuremmin välitä.. :D
Kaiken maailman kurssivalinnat ja lukkarin ite tekeminenki tuotti hankaluuksia, mutta niistä selvittiin kun sai hirrveesti opastusta.
Pientä kiroilua ja manaamista nii kyllä se siitä :D

No mun ekasta kurssista tuliki tosi lepposa. 
Ehkä vähän liianki.
Pelottaa et tulevat jaksot on niin täynnä että hermot menee.
Toisaalta iha hyvä et eka jakso on rennompi, saa vähän totuteltua taas tähän kouluarkeen.
Mut niin oon tosiaan musiikkilinjalla, eli mullon neljä kertaa viikossa musiikin tunti (ja yks oppituntihan kestää 67min ja 30s). 
Se on kyllä loisto juttu, musiikki ku rentouttaa ja siellä tunneilla on aika lepposta.

Keskiviikko ja torstai on aika pitkiä päiviä, keskiviikko aamuna on yks musan tunti ja koulu loppuu puol neljältä.
Torstaina taas ei oo musaa ollenkaa mut koulu loppuu kahen aikaan.

Musasta vielä sen verran et meillon YKSITYISTUNNIT :OO
Kaikila siis jotka on musalinjalla, on yksitystunti tai siis vartti ja siellä sitte opettajan kanssa katotaan mitä pitäs harjotella ja mihin pitäs panostaa ja sitä rataa.
Meitsin tunti on keskiviikkona puol kymmeneltä elikkä mun ei tarvii tulla sitä ennen kouluun.
Yksityistunteja on myös perjantaisin koska kaikilla ei voi olla keskiviikkona, ja koska mulla ei oo perjantaina yksityistuntia nii mulla ei oo ekaa oppituntia ollenkaan.

Perjantaista pitiki sanoo sen verran, että mulla on vaan kolme tuntia koulua.
Kaikilta loppuu kahelta, mut mulla on ekalla tunnilla musaa sitte hypäri ja sitte äikkää ja bilsaa.
Ja nyt ku mulla ei oo sitä musan tuntia, nii arvatkaa kenen tarvii tulla kouluun vasta varttia vaille kakstoista ? 
Pääsenki suoraan syömään. 
Mitä sitä suotta syömään kotona :D

Loppujen lopuks oon aika innoissani lukiosta.
Eka aattelin että mua ei kiinnosta pätkääkään, eikä mua kyllä vieläkään kiinnosta, muttaku on tuttuja kasvoja ympärillä nii ei oo ongelmia ja kaikki on sujunu ihan hyvin (vaikka mulla ei vieläkään oo kuin yksi kirja tälle kurssille..) jajaja :D
Opettajatki on tähä mennessä ollu mukavia nii mikäs tässä.
Lukemisesta en tykkää, koeviikkoja ja tulevia ylioppilaskirjotuksia pelekään mutta enpä murehi niitä vielä. kai.

Nii ja oonko maininnu, että mulla on uus puhelin?
Samsung galaxy s2 plus.
Se on IHANA !


Heh.
Enpä oo itestäni laitellu tänne kuvia nii ehkä ois jo aika :)


 Minun oikein rakas ystävä otti tämän kuvan ku oltiin Raahessa käymässä jonku aikaa sitte, KIITOOOS VEERASENI :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti