perjantai 18. lokakuuta 2013

let it snow

HUIH
LUNTA
JOKAPUOLELLA
AÖLSFKNASFL

No juuh.
Tää lumi juttu nyt tuli mulle aika äkkiä.
Olin toisaalta jo tottunu tohon semi kylmään ja kuivaan ilmaan, mut nytkun ensilumi on tullu, nii kohta tulee räntää ja on loskaa ja märkää ja sitte tuleeki pakkaset ja peilijäätä jokapuolella.
Kyllä, olen hyvin positiivinen tämän asian suhteen.

Oikeesti tykkään talvesta.
Sitten kun lunta on _PALJON_
Eli ei vielä, mutta mahollisesti pian. Ehkä. Kai.

Niiiiiiiiiiin joo
Mulla oli semmone retentiolevy about vuodenpäivät suussa 24/7 paitsi ruokailujen ajan.
Ja nyt tiistaina, annettiin lupa, että tarvii pitää sitä enää vain öisin :3
JEEEEIJJ
Tätä on odotettu.



Sitten vähän mitä tuli osteltua, kun tiistaina lähettiin Veeran kanssa Raaheen mun siskon luo yöpyilemään. Keskiviikkona vähä shoppailtiin omilla rahoilla ja torstaina, kun äiti tuli hakemaa meitä, nii sitte vähä lisää shoppailua äitin rahoilla ;D

Mamma betalar :3 Ripsiväri ja meikkivoide siis. Iha hyviä molemmat :>

Kyllä, ostin värityskirjan :D kohotti kyllä itsetuntoa kannella sitä ympäriinsä Raahen keskustaa, kun en ottanu sille kassia ja siinä vaiheessa mulla mtn muitakaan kasseja ollu, nii ei muutaku kourassa pitelin kivasti :>


Kaaluspaita Seppälästä ja huppari Jim & Jills muistaakseni.
Ostin myös harmaan pipon ja mustat legginssit ja äiti osti mustaa ja harmaata lankaa, nii voisin jossain vaiheessa tekasta kaulaliinan.

Tuommoinen hauska lapanen oli Raahessa, erään lastenhoitopaikan (mikä hitto se sana on :D) piha-aidalla. Siellä oli tosi monia erilaisia lapasia mut otin vaan tuosta kuvan ku se oli niin hauska!

Meijän ikkunoitten läheisyydessä liikuskelee aika paljon näitä pikkulintusia. Ja kyllä, olen niin urpo etten tiiä minkä lajin edustajia nämä ovat. Jtn tinttejä tai tiaisia vissii.
Uuuhh ihhanaa ! Tilattiin tossa parin kaverin kanssa Crazy-factorylta koruja JA NYT NE ON TULLU :3Toi vasemman alanurkan hevosenkenkä ei oo mun.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti