keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Hyvä mieli

Eli siis mää oon viime päivinä ollu tosi hyvällä tuulella. Oon kokenu onnistumisia, lähinnä siivouksen osalta ja no menee koulussa ja kaveriporukoissaki oikein hyvin :>
Oon tosiaan siivonnu paljon, koska mulle tulee uusi sänky :3  huomenna äiti vie sen mun vanhan sängyn (parvisängyn jonka alla on pöytä), meijän serkuille ja mulle tuloo runkopatjasänkymikälie ! Loistavaa sanoisinko, koska toi parvisänky on ollu mulla aika pitkään enkä oo tommosessa ns normi sänktä omistanu ties millon :D okei iskällä nukun normisängyllä mut se nyt ei liity tähän :D 
Huoneeseeni tulee siis aika eri näköstä ku se parvi on aika ison osan siitä tähä mennessä vienynnä. Ja nyt tulee sit avaraa jajaja koulupöytää en sit omista mut ei voi mtn. Emmä oo pöytää käyttänykkää ties millon.
Mulla on kuivat silmät :c ja hyvämieli tuli siitäki ku äiti osti mulle silmätippoja :D ja tein kuulokkeitten johon päälle semmosen virkkauksen jaja niiiiiin tosiaan ku käytiin siellä Raahessa nii Veera otti meitsistä joitain kuvia ja yhen raaskin tässä vaiheessa laittaa tänne :D ja jtn muita random kuvia :>
Sori jos jonku kuvan tungen tänne jo toista kertaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti