maanantai 18. helmikuuta 2013

Dydyy

Olen suurten kysymysten äärellä.

Mulla kun ei tää kirjottaminen oikein suju tai ei oo pitkään aikaan sujunu nii oon mietiskelly videoitten tekemistä.
Kauhulla odotan sitä mitä siitä sitten tulee.
Olipas SSSSSS painottainen lause.
Mutta niin, mulla on nyt muutenki onkkelmia tietokoneen ja kuvienlaiton kanssa nii saattaa olla et se videon lataaminen voi käyä vielä vaikeemmaks MUTTA en tosiaan tiiä millon sitä videoo ois sitte tulossa. ja että tuleeko sitä ikinäkoskaan :DD

Sitä odotellessa

Pitäis tehä äikän kirjallisuustutkielmaa tai jotakin vastaavaa.
Luin kirjan Raid ja mustempi lammas.
En muista oonko kertonu asiasta jo aikasemmin, mutta kerron nyt kuitenkin.
Mun pitäis myös panostaa kouluun vähän enemmän,
mutta en jaksa.
Oon myös jättäny siivoomisen vähemmälle, vaikka rakastan sitä kun on siistiä ja kaikki on paikallaan ja tuoksuu puhtaalle D:
Mulla on ilmeisesti ollu jotain parempaa tekemistä.
Muta Mitä?

Eihän tuota ikinä tiiä, niinku mun yksi kaveri sanoisi.
Ikävästi on muhunkin tarttunut tämä "hokema", mikä sopii melkein joka paikkaan.
Vähän niinku "tiesin", minkä voi kans sanoo melkein joka väliin, aina kavereitten raivostumiseen asti. Nimimerkillä, kokemusta on :)

No jaa, nyt kun tätä tekstiä tulis ilmeisesti aika paljonkin nii päätän tässä vaiheessa lukea koko kirjoitukseni (mitä ei oo ees pitkästi, mutta rankkaa se oli silti :D) nii hokasin että ei ole yhtään yhteinäinen teksti tämä D:
Varmaan aika hankalaa tai raskasta lukea.
No ehkä tää mun kirjotustyyli vie teitä mun hyvinkin sekavaan ja aina aiheenvierestä menevään elämään mikä onkin sitte toinen tarina se.
Mutta, voinkin heittää kaiken tältä päivältä maanantain syyksi.
Mulla kun maanantai ei oo se masennuspäivä, se on vasta tiistaina.

Ainiin, käykääpä hikipedia.fi sivuilla.
Minä kävin vahingossa ja hämmennyin :D 
ei ollu iha se sivu miksi sitä luulin.

Joo tää maanantaihuuruissa oleva kiittää ja kuittaa. 
Näkemiin.

3 kommenttia:

  1. JEE HURRAA TEEPPÄ VIDEOITA!! ei vitsi vähänkö kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. senpä näkkee sitte :D ja ei toki nimimerkistä arvaa kuka laitto viestiä ;)) HIHI oot ihana

      Poista
    2. se on hyvä että arvaa se oli tarkotuski ;) niin oot sinäkii!!

      Poista