maanantai 18. helmikuuta 2013

:)

Ihan koska mulla on tylsää, aattelin tulla uuestaan kirjottamaan.

Ja ihanku ette ois vielä huomanneet, nii vaihoin vähä blogini ulkoasua.
Mielipiteitä?

Ite tykkään tästä enemmän, jotenki rauhallisempi, tai semmone :D emmää osaa selittää.
Tykkään vaan.

Nii oli mulla oikeesti asiaaki.

Ehkä tää on vaan jotain teinimurrosikämoskajuttuja, kun tunteet heittelee.
Vai oisko menkat tulossa? :DD
No joo vähä läppää tähän väliin.
Niin siis, kun ei oikein tiiä mitä pitäs millonkin ajatella.
Esimerkiks välillä jotain pelleilyä jaksaa ja välillä taas se menee suoraan johonki aivojen syvimpään nurkkaan mikä aiheuttaa ärsyyntymisen ja kyllästymisen alta aikayksikön.

Mutta
Mä oon jo pitkän aikaa ollu niiiiiin kyllästyny sinkkuna olemiseen, vaikka välillä on niitä "hyviä päiviä" et ei ota päähän vaan nauttii vaa hetkestä.
Niinhä sen pitäs olla, et pystyis nauttimaan.
Kuitenki aina mieleen hiipii se ajatus siitä et vois olla jonkun kainalossa jaja :3
Mutta sitte kun on niitä "säätöjä". 
Mä kiinnostun ja aaaaa on niin ihanaa ja plaaplaa.
Katotaa vaan niin viikon päästä ei enää kiinnostakaan.
Mulle pitäs olla ilmeisesti supermies tai muuten vaan eksrtasuperhypererikoinen ja kiinnostava mies et jaksaisin sitä kattella pitempäänki.
Kavereina mulla on paaljon poikia ja niitä jaksaa, koska ne on kavereita. Tai en minä tiiä mikä niissä on, et miksi niitä sitten jaksaa. Ehkä kaverit on sitten nii eri asia. 
Nii no onhan ne.
Sillon ku valo paistaa ja elämä hymyilee ja nauttii hetkestä, nii aattelee et meneehän tää elämä näinki, unelmoidessa. Suoraan sanottuna- ja vitut. 
Jään niin helposti vaan unelmoimaan, mut en tee mitään. 
Kun pitäs elää unelmaa. Tai ainaki sinnepäin, niin että ei jäis mätänemään lattialle ja miettimään sitä miten asioitten pitäs olla. 
Välillä vähän liian hankalaa tämä ajatusten kulku ja elämä yleensä kun tätäki kirjottaessa ajatukset menee ihan solmuun :S 

 Sitä olin sanomassa, että niitte ns säätöjen jälkeen monesti tuntuu ihan hyvälle, sillee et jaksaa taas jonkun aikaa ilman sitä virallista poikaystävää. No jaa, en mä ehkä tarvii sitte mitään virallista kun oon ajoittain iha tyytyväinen. Hankalaa silti. Välillä ärsyttää olla teini.



No ei noista miesjutuista sen enempää kun en tiiä ketkä kaikki tätä blogia lukee :D

 Ja no tossa nyt tuli kaikki ydinasiat mun miesongelmista.

Mutta paistaa se päivä risukasaankin.
Sillä tänään mulla oli semi hyvä päivä.
Okei, mitään erikoista ei tapahtunu ja aamu ja päivä ja iltapäivä meni maanantai masennuksesta kärsiessä mut piristi kummasti kun puhuin serkun kanssa puhelimessa ja läträsin kasvonaamion naamaan ja ai että nyt on puhas naama !

Miten tommonen voikaan piristää :) Suosittelen.
Ilta jatkuukin hyvässä seurassa nimittäin fb toimii kerrankin :DDD
voi luoja mun elämää taisanoisinko nykyajan teinien elämää.
Sosiaalinen elämä on siirtynyt tietokoneiden ääreen vai miten se nyt pitäs sanoa.
Nyt kuitenkin lopullisesti tältä päivältä kuittaan maanantain semi onnistuneeksi ja tähän on hyvä lopettaa.

2 kommenttia:

  1. tää on kiva tää ulkoasu! ja hyvää tekstiä! :)

    VastaaPoista
  2. Vähänkö kivoja kuvia:> Mulla on kans välillä aikalailla semmone olo,että kans ois kyllästyny sinkkuna oloon ja niin ois kiva et ois joku kainalo,niin kuin sanoit:> Ja myös teininä olo on persiestä >:[ No joo... mutta niin sulla on kiva blogi:3

    http://ajatuksiaelamastajamuusta.blogspot.fi/

    VastaaPoista