maanantai 11. helmikuuta 2013

asd

Mä oon jotenki kadottanu mun ideat että mistä kertoisin tänne blogiin. 
Oon monesti miettiny asioita joista voisin kirjotella, mut en ikinä kirjota niitä muistiin, joten en muista mitään hienoja ideoita siinä vaiheessa ku avaan tietokoneen.

Mutta kai mää kerron teille mun hirveen kiinnostavasta viikonlopusta.

Olin perjantaina kylällä jonku aikaa Suskun ja vaikkajakenen kanssa.
Jumitettiin lähinnä nuokkarilla ja pelattiin biljardia.
Oli oikein hauskaa.

Siinäpä hyvin lyhyesti millanen perjantai mulla oli :D
No mutta, lauantaina oli sitte isosjuttuja, eli lähtö Saarijärvelle muistaakseni Valo paljastaa -gospel tapahtumaan tai mikä se nyt ikinä olikaan.
Siellä sitten kuunneltiin iha semi hyvää musiikkia ja höpöteltiin riparilaisten kanssa ja oli kivvaa :D
Linja-auto matkat on ihania.
Siellä on aina se tunnelma ja fiilis kun on hyvä porukka ja nyt oli.
Laulettiin ja oltii rennosti ja kuhan juteltiin taino, välillä väiteltiin :D mut silti oli mahtava meininki.

Sunnuntait on semmosia päiviä mistä mä en tykkää.
Sillon harvemmin tapahtuu mitään ja tulee istuttua telkkarin tai koneen äärellä vähä liianki paljon.
En nukkunu muutenkaa kovin hyvin la-su välisenä yönä joten väsytti.
Pää tuntu ihan tyhjälle, ei jaksanu ajatella mitään tai tehdä mitään.
Joo yritin mä siivota ja lukee äikän kokeeseen mut nei oo kauheen piristävää puuhaa, joten päädyin istumaan hiljaa huoneeni lattialle ja suunnittelin miten vaihtaisin järjestystä mun huoneessa.
Siitä ei kuitenkaa tullu yhtään mitään. Joten, telkkari kutsuu.
Telkkaria kattoessa tuli taas mässäiltyä ja alko masentaa.
Päivän piristykseksi katsoin Tummien perhosten koti -elokuvan :)
Sehän piristi ihan älyttömästi, eikä se muutenkaa kovi hyvä elokuva ollu.
No menin sit elokuvan jälkeen nukkumaan ja vaikka mua oli koko päivän väsyttäny nii arvatkaa nukuttiko enää siinä vaiheessa ku kömpii peiton alle.
Ei muutaku kuulokkeet korville ja musiikki soimaan, kiitos ja näkemiin sunnuntai.


Toi on nyt pari päivää soinu mun päässä, mut eipä siinä iha hyvä biisihän toi on :D

1 kommentti: