maanantai 23. heinäkuuta 2012

oli kesämopo mopo mopo..

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Mulla on hirvee mopokuume. 
Haluan sen mopon.
Ja minä saan sen, mut pelkään vaa että tällä menolla miten tää mopojuttu on nyt edistyny, 
nii en ehi ajella kesäaikaan sillä juurikaan. 
Korttiahan mä en vielä hanki, se jääköön myöhemmäksi :D
En kuitenkaa missään yleisillä teillä ajele vaan metiköissä opettelen eka, 
joo kuulosti sille että roudaan mopon johonki  keskelle mettää mut ei.
Tarkotin metsäteitä ja semmosia. 
Ja nyt mietin miks en kirjottanu suoraan että metsäteillä vaan piti oikei vaikeimman kautta.. 
Tietysti.

Nyt kuuntelen Sami Hedbergin videoita, vaikka nää on kuultu ja nähty moneen kertaan :D
Nauran silti.
Tykkään kovasti tosta abiristeily ja kuntosali videoista
Mulle tulee aina vähä semmone omatunto-ongelma ku en oo liikuntaa harrastanu.
 Reilu viikko on tullu oltua vaa koneella.. J: 
Mut tosta kuntosali videosta tulee hyvä mieli :D 
Ei mitää hätää. 
Naurussahan käytetään vatsalihaksia. 

Oon viimepäivinä tai siis öinä kattonu kaikkia videoita koomikoista.
Mukavaa touhua kun on väsyny ja itekseen hämärässä, sillon kaikki hihityttää.
Varisinki jos on kuunnellu jotain iha höveliä musiikkia. 
Nii siis nää koomikoitten jutut on mahtavia.
Ennen kuuntelin vaa Ismo Leikolaa ja nyt oon kuunnellu 
Hedbergiä, Pekka Jalavaa, Niko Kivelää ja Ilari Johanssonia
Kaikki hyviä, suosittelen teillekki !

Pitäähä mun laittaa tähä muutama linkki.

Kovin monella on ollu puheenaiheena toi Abiristeily mut eipä tuo haittaa.

1 kommentti:

  1. haaastoin sut ;)

    http://ellukertoo.blogspot.fi/2012/07/haastetta-haastetta.html

    VastaaPoista