maanantai 16. heinäkuuta 2012

Kuvatuksia

Oon tosiaan tainnu olla kesälomalla bloggauksesta ja arvatkaa miten vaikeeta on kirjottaa kun on pitkät tekokynnet kätösissä joissa ei oo ikinä ennen niitä ollu. :D Mutta asiaan, aattelin tänään jättää kirjotamisen vähemmlle ja kertoilla mun kesälomasta kuvien avulla, vaikkei mulla hirveesti niitä oo.

Bändileirin päätöksenä oli esitys ja hienostiha se meni :)

Mummulassa

Kasviooooon

Mummulasta lisää, tongittiin ullakkoa ja tämmönen löyty. Aika kiva vaikka en kyllä pitäs, liian hienostunu tämmöselle rentulle kun minä :D

Äääh nyt tää sit alkaa lagaamaan niin että en saa kuvia enempää.. >:( Mur ARGH

AAA kone toimii sittenkin :D mut joo tämmönen pelastettiin siskon kaa tieltä ja vietii kauemmas tiestä, missä ilmeisesti emo rääkyki poikasensa perään.

Kuka tunnisti ? noo se on Michael Jackson. Silmistä tuli erinäköset kun vahvistin niitä :c

Thei = hei, jos joku ei tiedä

voi mummulan koiralle tuli tämmöne kauluri :c









Eiköhä noi kuvat riitä kertomaan miten kiireinen oon ollu :DDDD Joo..
Niinno olinha mää riparilla mut siitä ei oo niin paljon kuvia, konfirmaatiosta saatan jotain laittaa myöhemmin.
Jaja musta ei tuu ikinä truepissistä ku ei elämä suju näitten tekokynsien kanssa :D itkuparku.
En kirjota enempää ku ei tästä tuu mittää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti