perjantai 20. heinäkuuta 2012

HEH

Oon iha innoissani, enkä tiiä miks :D 
Latasin eile vähä amispoppia puhelimeen, tykkään siitä ku basso jytisee.
Nyt kuuntelen musiikkia ja kirjotan mitä sattuu ja vähä oudosti ku aina kun kuuntelen musiikkia alan laulaa mukana ja sillon on vaikee kirjottaa. Anteeksi, en voi itselleni mitään.
Ajatukseni harhailevat
Mulla oli eilen tosi hauska ilta tai siis yö :D kuulostaa epäilyttävälle ?
Naureskelin itekseni kun löysin sivun missä oli kaikkia iskureploja.

-Mun kello näyttää sun alushousutilanteen, eikä sulla ole alushousuja tällä hetkellä.
- Ai on vai ?? jaaaa no tää kello onki näköjää tunnin eellä.

Tolle nauran vieläki :D
Lisää näitä reploja, en jaksa kaikkia laittaa mistä tykkäsin.

- Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä vai pitääkö mun tulla tuolta uuestaan ?
- Toivottavasti osaa ensiapua, koska salpaat mun hengityksen
- Saisinko lainata puhelintasi, lupasin soittaa äidille kun löydän elämäni kumppanin.
-Sattuiko taivaasta putoaminen?
- En tienny että enkelit lentää näin matalalla.
- Onpa täällä kirkkaita valoja, mut sä oot kyllä kirkkain.
- Ootko sukua uunille kun oot noin kuuma?
- Anteeks, oon uus täällä ja vähän hukassa, neuvoisitko tien sun makuuhuoneeseen?
- Onko sussa joku magneetti ku en saa silmiäni irti susta?
En todellisuudessa tiiä mikä muhun meni mutta noita nyt oli kiva lukee ja eihän sitä tiiä jos joku lähtis mukaan ku letkauttais jonku replan. No sitä odotellessa.
Aattelin että voisin höpöttää jostain henkevästä mut en taija jaksaa :D ei oo yhtään semmonen henkevä olo kyllä nyt. Mutta jtn yritän keksiä..

Oon hurahtanu Michael Jacksoniin ja hänen musiikkiin. On yks kappale jossa on semmoset sanat jotka iskee aika syvälle. Herättää tunteita, toiveita siitä että kyllä joku mutki haluaa sillee hyvällä tavalla, ei tuu kuitenkaa sellanen haikee olo. Toi biisi ku on sillee rytmiltään "iloinen".
Kappaleessa on  aika jännä video ja musta mukaan tempaava rytmi. 
Kuunnelkaa se, lukekaa mielellään myös sanat ja kattokaa toki videokin :D

Jaja oon puhunu aika henkeviä fbssä yhen ihmisen kanssa. Ja aina jossain vaiheessa tulee se aika millon molemmat on väsyneitä ja puhuu höperöitä ja linkkaa hassuja linkkejä. 
Tässä muutamia


Noo eiköhän siinä oo tarpeeks. Ai niin, tällä hetkellä ai että kun tykkään kesästä. Siispä 
kuunnelkaa se, niin tiiätte miten paljon tykkään tästä kesästä <3 :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti