lauantai 26. toukokuuta 2012

kummallista

Musta tuntuu että mä voisin räjähtää.

Mä olin eilen hyvällä tuulella. Mulle tuli semmonen olo että vois tehä mitä vaan kunnes meno alko mennä liian hurjaks. En siis ite ollu riehumassa mut kavereitten meno oli niin kovaa että alko ärsyttää. Saatoin ite tehä jotai mikä ehkä kaduttaa, vaikka mun teko tuskin muutti mitään (ja se tässä ehkä eniten kaduttaaki).. Jonkun aikaa sitte kun katteli kavereitte tekemisiä nii päässä vaa "naksahti". Aikasa ku angstas niitte asioita nii sit vaa kaikki se sokerin ja väsymyksen määrä pomppas päähän ja musta tuli energinen ja hyväntuulinen ja hyvät ystävät tietty myös vaikutti siihen et yhtäkkiä mulla oliki todella hauskaa. Ja nyt kun ajattelee, saatoin ulkopuolisen silmissä näyttää sille että oisin kännissä tai jossai muissa aineissa mut ei, niille mä sanon isosti EI :) 

Mua ärsyttää asiat, jotka harmittaa ja jotka tapahtuu ja on ihan mun lähellä mut mä en voi tehä niille mitään

Ihmiset, ystävät ja kaverit ja tutut jajaja.. Ne tekee asioita mitä mä mietin et miks helvetissä? Suurin osa niistä edellä mainituista on iha fiksuja ja mukavia ja mulle tärkeitä mut ne tekee iha käsittämättömiä asioita. 

Niin ja vähä jotain hyvääki, eilen mulla oli kuitenki tosi mukavaa ja voisin vaikka tästä mennä ulos huutamaan että ihanaa kun on kesä, mutta ei pysty kun on kurkku eilisen huutamisen takia kipeä :) Lisäks kesän tulemiselle plussaa kun oli eilen vielä oikein mukavata ulkona siinä yhentoista aikaanki.

1 kommentti: