torstai 15. maaliskuuta 2012

ohoh

Kiitos, yllätyin kun yhen päivän aikana oli tullut 30 sivun katselua, ainiin laitoin facebookiin linkin blogistani :D kiitosta katseluista, toivoisin toki kommenttejakin mutta tuli hyvä mieli kun ihmisiä näköjään kiinnostaa, kiitoskiitos.

Anteeksi tämänpäiväisestä ja tulevasta, menneestä ja unohdetusta kirjoitukseeni ja käyttäytymiseeni liittyen. Oon nimittäin ollu aikas ylienerginen ja oon saattanu tehä jotain mitä voisin katua, mutta uesaa tekemääni en enää muista :D ja kirjoitukseni, tänään en jaksa kirjottaa kirjakieltä, et vedetään ihan omalla tyylillä. Äyh ei varmaa kannattais kuunnella musiikkia kun haluais saaha aikaseks jonku viisaanki tekstin pätkän, mutta kyllä tää skrillex on vieny palasen mun sydämestä :) ja vaan kuuntelemalla saatan saada sen takas ja hyvä tulloo.
Mun käsissä lihakset värähtelee välillä jos lopetan kirjottamisen :DDDDD jaja  se tuntuu vammaselle. Nii ja kun jään tuijottamaa pohjattomasti tietsikannäyttöä nii se menee vähän epätarkaks, joka tekee tästä koneella olemisesta hauskaa. Joo oon vähän väsyny ja dubstep pistää näköjään mun pään sekasi.

Hih musiikki parantaa. Tai ainaki se paranti mut, tai sitte se oli karkit.. Aika järjettömiä vaihtoehtoja molemmat, kun musiikista kyseessä on jälleen dubstep, mut uskokaa tai älkää et mun päätä särki vähän ku tulin koneelle ja sitte ku aloin kuunnella hyvää musiikkia ja puhumaan fbssä kavereille niin kipu hävisi. Niin ja ei unoheta niitä karkkeja mitä tuli mussutettua.

Oivoi nyt tuli semmonen kutina että pitää päästä piirtämään joten pakko mennä :D jäi vähän teksti hönöks mut ei voi mittää, joskus käy näin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti