sunnuntai 3. marraskuuta 2013

new look, new life

Mulla on jotenki semmone fiilis, että mun elämässä ois kääntyny iha uusi sivu.
Oon alkanu pikkuhiljaa tajuamaan esim sen, et miten tykkään ja haluan pukeutua.
Vaatteet on ollu mulle ongelma ja itsetunto, kun ei oo oikein tienny minkälaista haluaa pitää ja mikä sopii itelle ja mitä muut ajattelee.

Mitä muut ajattelee?

Ihan kamala kysymys, mikä vaivaa aikas tiuhaan, vaikka sei aina päällepäin näy.

Äiti värjäs mun hiukset tässä viikon alussa mustaks. 
Sitte ku on hyvä hetki, että saan kivan kuvan niistä nii laitan sen tänne :)
Aatelin tosin vielä vähän leikata näitä, nii sitten ehkä kun oon saanu leikeltyä jaja hiuslisäkepidennyksetmitkälie on kotiutunu mulle nii sitten.
Sekavaa tekstiä, kiitos hissan kirjan ja muistiinpanojen, mitä oon koko päivän yrittäny lukee mut mistää en mitää tajua.

Mutta se mun tyyli.
Innoistuin kuuntelemaan Mötley Crueta tässä joitakin viikkoja sitten ja nyt oon innostunu selailemaan 80-luvun bändejä ja kuvia ja kaikkee.
NE ON IHANIA
Juurikin sitä mitä haluaisin olla, ja vielä painotan, 80's metal band.

Ne hiukset, vaatteet, niitit, korut ja asenne yleensä, mikä niistä tunkeutuu aivoihin, tarttuu ja syöpyy kiinni, hyvällä tavalla siis.










Siinä on Joan Jett, Mötley Crue useempaanki kertaan, on Poison ja Danger danger ja joitain mitkä vain nappasin netistä.
Ja kyllä, julmasti googlesta keräsin nämä kuvat, _yhtään en siis omista_

Koko 80-luku on musta todella kiehtova. 
En siitä paljoakaan tiiä ja meen vuosissa yleensä sekasin, mutta 80-luvulta tulee aivan loistavia bändejä ja sillonen musiikki on jotenki ihan erilaista kun nykyään.
Oikeestaan, nyt ku miettii nii en osais luetella kovinkaan monta bändiä 80-luvulta, mutta hyviä ne on :D yksittäisiä biisejäkin niiiiiiiiiiiiin monelta kuullu että.
Noitten aijempien bändien lisäks nyt voisin mainita dead or alive (aivan eri tyylinen ku nuo aijemmat :D) Dio, Bon jovi, W.A.S.P. , Twisted sisters... 

Oon kuunnellu rock ja metalli musaa oikeestaan aina, välillä se on vaa jääny taka-alalle ja nyt mää oon sen taas "löytäny" ja ehkä se on nyt tullut jäädäkseen.

Ja nyt en pidennä tätä postausta enempää, vaa jätän teijät miettimään että mitä helvettiä mun päässä liikkuu :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti