maanantai 4. maaliskuuta 2013

Otsikon keksiminen on vaikeinta D:
Eli enpä laita otsikkoa.

Huh, viikon loma takana ja tänään oliki koulua.
Mä en pidä maanantaista ja tänään se tuntu jotenki entistä kamalammalle.
Mä nukuin huonosti, näin useempaa eri unta ja heräilin vähän väliä..
Aamulla ei tosin väsyttäny mut muuten vaan masenti, ei jotenki yhtään kiinnosta mikään koulu, tai ylipäätään mikään. 
Vois vaan jäähä sänkyyn makaamaan ja kuuntelemaan musiikkia.
Miks se menee niin että jos jotain inhottavaa/kamalaa tapahtuu, nii kaikki mahollinen skeida tulee niskaan ihan lähipäivinä.
Tai sitten ihmismieli on semmonen että se jää helpostii johonkin tiettyyn tunteeseen kiinni.
Tai sitten mä oon sellanen, jolle jää helposti joku tunnetila ns päälle.

Alan olla jo täynnä tätä talvea, kylmää, jäätä ja lunta.
Nuhaki ollu joulusta asti.
Kouluki painaa päälle aina vaa enemmän.
Pitäs muka kaiken tän pimeyden keskellä jaksaa tehä kirjatutkielma, lukee ruotsin kokeeseen(joka kiinnostaa niin paljon että ei sanat riitä!) ja tehä läksyt ja käydä siellä koulussa.
Pitäs tietää jo mihin aikoo hakea opiskelemaa. Joo oon menossa lukioon mutta enpä tiiä, ei ainakaa tässä vaiheessa kiinnosta pätkääkään.
Niin sekin vielä, lukiostakin pitäs alkaa ottaa enempi selvää, suunnitella mitä kursseja haluan ja mitä kirjoja tartten. Voi luoja että voiki kiinnostaa.

No juuh, mulla on tänään tämmönen kaikki kiinnostaa ja maailma on kamala paikka-päivä.
Kaveri sano että murrosikä.
Saattaahan se olla niinki, mutta viimeaikoina kuitenki on menny aika monta asiaa pieleen.
Kaikki tunteet kasaantuu.
Osaan joo puhua mun asioista silleen että ei ne sitten pitemmän päälle jää vaivaamaan, mut en mäkää ihan kaikkea oo kertonu mun kavereille tai puhunu ees sukulaisille, saati kellekkää tuntemattomalle, jonka hienoa ammattinimikettä en tiiä mutta eipä sillä oo väliä.

Ei voi ku huokasta.
Yks asia on kuitenki sujunu paremmin ku ootinkaan.
Mopokorttiin tuli rahat sukulaiselta.
Tosta noin vaan.
JES, KIITOS !!
Sepä siitä, ens viikon maanantaina alkais mopokoulu muutenkin.
Huh, kaadun varmaan joka mutkassa ja sammutan mopon joka risteykseen, aiheutan vaaratilanteita liikenteessä ja tapan viimein itseni.

Oh, vähän musiikkia tähän synkkään maanantaihin.


Näissä positiivisissa merkeissä kiitos ja näkemiin.

2 kommenttia:

  1. Sanna,tsemppiä ja jaksamista!(: Ja uhh volbeat:33

    VastaaPoista
  2. kiitos, kyl tää tästä ainaku saa vähä purkautua tähä blogiin :D jooh kyllähä toi volbeat on aika NAM ;)

    VastaaPoista