maanantai 5. marraskuuta 2012

Mitä sinulle kuuluu ?

Tänään vaan tämmönen mitä mulle kuuluu bloggaus.
Nonniin elikkäs jos mää nyt lähen sillee väärin päin menemää mun viime viikkoo jos siitä mtn muistan.
Sunnuntaina oli iha hieno päivä. Olin iskällä ja heräsin kymmeneltä et keretään vaihtaa mopoon nastarenkaat.
Otti vähän koville se herääminen, ku oon niitä ihmisiä jotka tarttee 10h unta tai väsyttää. 
Ja sillon nukuin 6-7h. 
No renkaita mentiin silti vaihtamaan ja oli se semmonen toimitus että eipä tuu mieleen mennä rikkomaan renkaita, et niitä pitäs rueta vaihtamaan uuestaan. Tietty keväällä sit ne kesärenkaat takas...
Pari tuntia siinä taisteltiin mummun kanssa, ku isä ei pystynyt osallistumaan, neuvoi mitä ja miten pitää tehä.
Oltiin jo siinä pisteessä et sisäkumi oli paikallaan ja nastarengas ois pitäny laittaa paikalleen, ja ihan loppusuoralla meni sit se sisäkumi rikki. 
Enskertalaiseks se meni kuitenki ihan hyvin :D 
Nyt sitte ootetaan ens viikonloppuun et saahaan uus sisäkumi :I 

Lauantai oli ihan kauhee päivä. 
Mitään erityisen kauheeta ei tapahtunu mut se vaa ei ollu kiva päivä
Aamulla kun lähin Veeralta, missä olin yöni niin mun takki hais ihan järkyttävälle ja olin väsyny. 
Pihalla oli synkkää ja sato taas vaihteeks vettä.
Mun piti mennä iskälle linja-autolla, ja linkillä on iha hirveetä mennä itekseen, en tykkää. 
Ja vettä sataa edelleen.
Iskällä teen sit palapeliä, se oli ehkä ainut asia mikä meni hienosti sinä päivänä.. :D
Ja koska sato vettä, en voinu ajaa mopolla ja no tie oli niin loskanen ja jäinen että en ois varmaa muutenkaan ajanu.
Pelailin gh Metallicaa ja en osannu yhtään, sormet ei totellu ja alko ärsytää, siirryin koneelle.
Facebookissa ei ollu paljo porukkaa, ei ollu kivaa.
Pelasin sit vapaakenttää ja kuuntelin musiikkia ja eipä sitte sujunu sekään peli. 
Ajatukset oli jossain muualla jossain syvällä pimennossa että en oikein pystyny keskittymään mihinkään.
Menin jossain vaiheessa suihkuun ja tein taas palapeliä, koska se sentään suju :D

Perjantaina oli kivvaa koulussa, halloweenin kunniaks oli jtn naamiaisasu juttuja, mut kovinkaa moni ei ollu pukeutunu :c harmi. Jtn pientä ja epänormaalia moni oli kuitenki laittanu. Nii ja meillä oli uskonnon koe, mikä ei ollu niinkään kivaa.. enkä uskalla sanoo miten se meni :I
Koulun jälkee Susku tuli meille ja syötiin ja kuunneltiin musiikkia ja oli hyvät jutut.
Lähetiin kylällä käymään ja sit kotona syömässä ja meitsi vaihto kengät kun ei ollu korkkarit hyvä idea sohjoiseen Suomen säähän :D
Oli tosi kiva perjantai, hyvät jutut ja hyvää seuraa. Jumitettiin koko ilta laavulla vaikka tarkotus oli lähtee sieltä hiiteen jossain vaiheessa. Se nyt kuitenki meni niinku meni.
Laavulla oli siis varmaa kymmenisen henkee, en nyt kuitenkaa ala luetella.
Laavulla olemisen takia mun takki hais savulle ja jostain syystä se hais järkyttävän pahalle, ku musta jos käy vaikka paistamassa makkaraa nii se savun haju tuoksuu iha hyvälle, mut ton illan jälkee mun takki haisee vieläki D:
Menin Veeralle tosiaan yöks ja sen kämppikselle oli tullu kuumetta ja me vaa höpöteltin siellä porukalla.

 Tota noin, ei kyllä nyt tuu mieleen mitä kaikkee tuli viikolla tehtyä :DD 
Tiistaina oli ainaki kokkikerho, jota piän Heidin kanssa. Se meni iha hienosti.. :D
Pitäis varmaa käyä lukasemassa kalenterista mitä kaikkea tuli tehtyä, mut enpä jaksa.

Tänään olin Jennyn luona ja Sonja tuli sinne kans. 
Meillä oli iha mahtavia juttuja, ja tuli naurettua niin kovasti et käytiin kaikki pelottavan lähellä tukehtumista, ku ne parhaat jutut sattu just ruokapäydässä.. :DD no hengissä selvittiin :DD
Mun facebookkiin tuli Sonjan ja Jennyn toimesta ihan mielenkiintosia tilapäivityksiä ja laittohan ne joillekki randomeille viestiä chatissäki.. Hauskaa oli. :D
Sonja käväs vielä meillä ennenku sitä tultiin hakemaan kotiin ja syötiin pullaa ku äiti oli tehny :33
Sain hirveen innostuksen et haluan mun hiuksiin jtn muutosta. Jotain piristystä kun tulee synkkä talvi, joka on tällä hetkellä synkkä sohjosää. 
Äitipä lupas varata ajan parturiin kun asiasta keskusteltiin. 

Kuvia en nyt jaksa laitta kun pitäs nousta ja hakee kamera toisesta huoneesta, ja siinäkin on nyt vaan elukoitten kuvia, niin ehkä lähiaikoina tulee semmonen eläimellinen bloggaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti