maanantai 27. elokuuta 2012

kaikenlaista taiteilua

tetissä piirsin, ja kyllä käyn ratsastamassa, vaikka tällästä piirsin nii ei mulla oo mtn hevosia vastaan.

kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa

kuvistunneilta...


kesäyöööö :D

Nalle puh lettu


Tetin tuotos
mun oma barbi :3 siis derbi ja kisuli Hugo

tämmöne ilmesty tuolin istuin osaan :D iha kivan näkönen :) ?

BUU peukkukäsi ja kroppa muutenki kusee mut tulipaha tehtyä
Näin.
Ei oo tullu kirjoteltua ku en oo paljoo ollu siinä mielentilassa et jtn järkevää vois saaha aikaan.
Mulla on yks idea mistä kirjottelen sitte myöhemmin, tällä kertaa laittelin vaan nuita kuvia.

Koulu on lähteny ihan hyvin käyntiin ja tet suju hienosti jaja mopo tuli ostettua tossa 18. päivä elokuuta.
muutaman kerran oon sillä ajanu ja opetellu perusjuttuja ku mopo asuu isällä ja minä äitillä :D jos siis asuttas samassa paikassa nii tulis ajettua varmaa joka päivä, nyt vaa viikonloppusin mut näillä mennään. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti